Lite tomt..

Publicerat: 2012-07-23 Kl: 23:24:40 | I kategori: Allmänt

Sitter här själv på soffan med datorn i knät.. Anders är ju i Spanien  och blir säkert galet brun i solen :/ Den som verkat glömt bort Sverige denna sommar.. :(  Det bra är dock att jag har bästa Christina att fördriva dagarna tillsammans med!! :D Idag har vi ridit för fullt och flyttat hästar hit och dit.
 
Ikväll har jag också fått lite sällskap av en kompis då vi var och käkade thaimat på en resturang jag inte visste fanns men helt klart bästa i stan so far :)
 
Vi har börjat sätta igång hästarna inför mammas dressyrkurs ons-tor och sedan kör första lägret igång på lördag. jag red Elton idag, Christina fick testa Athos, mamma red Uranos & Emma K Ronjah.. Pappa skor alla för fullt - fattar inte hur han/hans kropp pallar :/ sjukt tungt jobb..
 
Rangun var ju blockhalt då vi kom hem i torsdags och efter två dygn med hoven i jodopax-bandage kom äntligen hovbölden fram och han kan nu gå igen. Var orolig men han hade ju dragit skon så troligtvis hade han klivit in sidokappan i hoven vilket gav hovbölden. Nästa helg är det tävling i Strängnäs då Gripen har sitt stora meeting och jag hoppas ju att vi ska kunna delta som planerat men annars får Arrobell aggera stand-in. har ridit honom ett par gånger de senaste dagarna och han är verkligen sjukt fin - mamma har helt rätt när hon säger att han aldrig varit så fin som han är nu - 21ÅR!!!!
 
Back in the days.. :) Bellmannen och jag har här en uppvisning på gräset vid "Röda korset" mot Gripsholms slott..
One of the happiest moments in my life! Strömsholmstävlingen 2006 :D
 
Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0