Edinburgh

Publicerat: 2012-07-19 Kl: 21:51:21 | I kategori: Allmänt

Vi har haft det väldigt trevligt under vår vistelse i Scittland tillsammans med 12 personer ifrån släkten (på pappas sida) och då det inte var fri internet på hotellet blev det inget bloggande därifrån.. har dock en del härliga bilder att bjuda på.
Utsikt ifrån mitt och Anders hotellrum :) Vi bodde högst upp på 6.e våningen..
 
Edinburghs slott - mkt vackert..
Fia med kameran i högsta hugg!
De olympiska ringarna var på plats!
"Pantertanterna" farmor och Gunn samt pappa (kanske kan vi räkna honom till pantertanterna?) ;P
Gänget är på väg till middag..
Moi på de en av de vackra gatorna med de pampiga husen..
Fia & Anders som som vanligt "bråkar" med varandra :P
Resa med familjen innebär till pappas fasa shopping MED/ÅT honom.. He hates it! men hans garderob är ju inte att hurra för kanske :/
Jag fick iaf min vilja igenom och dessa tjusiga skor köptes!
Jag fick inte bara aggera "personal shopper" utan även nagelstylist då både farmor fick klarröda naglar och Gunn mjukt beiga.. Lyckliga damer!
Tjusigare efterrätt får man leta efter! Kan säga att man töjt ut magsäcken en del dessa dagar :/
Pappas fantastiska bordsskick fick vi uppleva på riktigt vid sista middagen på en skaldjursresturang igår! Har sjukt mkt bilder som jag tänkte publicera i ett separat inlägg lite senare :P
 
Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0