TR ändring!

Publicerat: 2012-01-28 Kl: 15:05:53 | I kategori: Allmänt

Yes! Ändring i dressyrens TR - det är nu TILLÅTET att tävla på RAKT BETT :) inte en dag försent då vissa hästar fungerar bäst på detta. Vi har tex en av våra skolponnyer på rakt bett för hon går mycket bättre på den än ett ledat bett.
Fick syn på detta nu när jag satt i kollade runt lite medans nagellacket torkar på vårt hotellrum.. Och till o blev helt paff nu när det gick att blogga på mobilen igen :)
Kram på er därhemma i kylan!
Skälv har jag nu ganska exakt en vecka tills jag landar på svensk mark igen..
Madde :)
Kommentarer
Postat av: Elin

Hej!

Har försökt nå er på mailadressen från eran hemsida, är intresserad av att köpa häst från er. Ska jag försöka ringa istället kanske? Superfina hästar.

MVH Elin

2012-01-29 @ 21:36:01
Postat av: madde

Hej Elin

Tack!

Nja mamma kan ta ganska lang tid pa sig att svara och jag ar pa semster. Maila mig om du vill :)

[email protected]



Mvh Madde

2012-01-30 @ 08:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0