Söndagsmys..

Publicerat: 2012-01-08 Kl: 11:22:49 | I kategori: Allmänt

Vilket toppenväder! Lite kallt kanske men så mycket bättre än lera och slask..

Igår var jag en snabbis på stan och hittade då en tröja som kommer matcha perfekt med en grön uppsättning lindor jag har! :) Tror speciellt Rocco kommer passa riktigt bra i det.. Men honom får jag ju inte rida så Rangun får nog bli först - kanske kan se till att ha en fotograf tillgänglig :D


Det blir ju så snyggt när allt matchar.. Foto: Erika T
Benlindor: Mia's
Schabrak: Mia's
Ridbyxor: Pikeur
Tröja: Cubus
Hjälm: Charles Owen

Rocco har ju som jag berättat en sträckning och ska bara skrittas tills jag ska tillbaks till Monica den 19:e, hon vill att jag ska skritta honom uppsuttet när det sedan börjar närma sig återbesöket för att jag också ska känna på honom. Hon gjorde ju en del justeringar i halsen på höger sida där han var ordentligt stel och rak.
Tror det kommer bli mycket lättare att sitta på också än att leda vilden, skritten är ju inte heller något toppenallternativ då han leker rodeohäst för det mesta.. Får testa imorgon, jag brukar ta med mig lite utrustning så kan jag vara bredvid och puttsa lite samtidigt för att vakta honom.

Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0