Solsken..

Publicerat: 2012-02-13 Kl: 16:41:16 | I kategori: Allmänt

Halloj!

Blir ett litet "snabbt och lätt" inlägg nu innan mina lektioner.. Fick några min över då jag gick upp för att äta en macka eftersom tiden inte räckte för att rida en häst till :( Skit rent ut sagt för jag hade gärna ridit henne och även varit med för Erik imorgon men det känns ju sisådär om man inte ridit hästen på tre dagar :/
¨Demeter alltså..
Fina fröken..

Jag har iaf hunnit med att tömköra en fin Navange, mamma hjälpte mig med Rocco som var superfin - men o vad man få rida, svåår häst! Mamma hjälpte även mig och Fia efter lunch, jag red Rangun och Fia Mille - Rangun blev riktigt fin men även här får man såklart RIDA. Det är inte nått "stoppa i poletten och åka med" inte :P

Även Elton gick ett bra dressyrpass, jag har ju bytt till en achennosgrimma igen och det fungerar mycket bra!

Idag fyller Anders år så jag ska INTE starta datorn när jag kommer hem idag, då blir han nog glad - han tycker den här bloggen tar väl mycket tid vissa kvällar..

Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0