Snart Göteborg!

Publicerat: 2012-02-12 Kl: 17:08:34 | I kategori: Allmänt

Idag gick sista kvalet till YR hoppningen i GBG av stapeln i Borås! Där jag hållt tummarna för Alma & Callie, de är nu klara för finalen i Scandinavium och det kommer bli awesome - för då kommer Christina dit!!!!
Här kan ni se slutställningen:
http://www3.ridsport.se/ImageVaultFiles/id_20914/cf_559/Resultat%20GHS%20YR%20Cup_11_12.PDF

Ja det fungerar fortfarande inte att länka :/

Christina och hennes uppfödning "Dobbie" Urfin och go ponny som hon sålt för drygt 1år sedan..

Så lovely att jag fick träffa Chritina några timmar den här helgen eftersom hon var uppe i Mariefred på bergravning, hon kom till mig sent igårkväll och åkte idag vid 11.. Men vi ses ju inom mindre än två veckor!!


Alma och hennes fina vita springare..

Någon mer som ska till Scandinavium i år??

Kram Madde
Kommentarer
Postat av: Stina

Tränset i grunden är från hööks. Men har bytt ut remmarna på nosgrimman så det är spänne i nacken istället och Pannbandet har jag gjort själv :-)

2012-02-12 @ 17:58:09
URL: http://sodressage.se
Postat av: louise

ja ska!! med lisa! vi ska gå på ngn föreställningen den 25 feburuari och typ ngn mer!

2012-02-13 @ 07:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0