Pictures from paradise..

Publicerat: 2012-02-05 Kl: 19:21:21 | I kategori: Allmänt

Nu tänkte jag bjuda på lite härliga semesterbilder ifrån Thailand - mitt "tredje hem"..

Jag har nästan tappat räkningen på hur många gånger jag varit där, nio om jag räknat rätt och första resan gjordes hösten 2002 - 10år sedan i år..


Anders & Fia steker i solen..


Syster och jag sista kvällen innan hon åkte hem till kylan igen


Kamala


Vi bodde tre dygn på Phuket Shaba Hotell i Kata som ligger ca 30min med bil ifrån Kamala
Här latade vi oss bara vid poolen!!


"Rullande bar" i Kata.. Superhäftigt och mycket goda drinkar :)


En hel del lyxbåtar får man se ifrån stranden i Kamala..


:)


En av favvoresturangerna Cocunut Garden ligger precis vid stranden..


"Pimpad" Tuk-tuk :P


Såå söta minisköldpaddor kan man köpa på den lokala marknaden


Vår "kompis" på andra sidan "floden/ån" vid vårt favvofik och frukostställe.. Iprincip varje morgon kom han kravlande, sista dagarna dök det upp ännu en..


Sand på välmålade tånaglar..


Fredagsmarknaden med sitt Sushistånd i sprakande färger är ett måste!!


Sista kvällen innan hemfärd..


Ser helt klart fram emot nästa resa till den varma Thailandssolen med mjuka stränder och god mat..

Kram Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0