En häst-helg till ända!

Publicerat: 2012-02-26 Kl: 21:17:15 | I kategori: Allmänt

Trevligt har vi haft det och jag har tagit en del bilder osv som jag såsmåningom tänkte göra ett litet film/bild-klipp av :)

Mycket shopping har det också blivit! Till min stora lycka har jag hittat ett par bruna sjukt fina stövlar!! Tog ett par bilder med mobilen men batteriet är dött så de får ni se imorgon, red Rangun med dem idag på em. Supersköna men de gnisslade så jag måste putsa dem det är väl nån skoputs eller annat medel på som gör att det gnisslar..

Inveg även då mina nya Pikeur ridbyxor de är ljusgrå med marinblå helskoning och snygga detaljer :) Får ta lite bilder på allt i veckan.

Lite bilder ifrån helgen..
Fantastiska Minna på en "ny" stjärna, han var fin men jag gillar Don Charly allra bäst :P Minna gör en storsattsning inför OS och har hela fyra potensiella hästar som går GP..



Patrik var den svenska som hade bäst resultat under helgen!! TVÅ vinster i GP varav en WC-seger på sin frus häst Toy Story!
Scandic har en lättare sträckning och ska ta det lugnt någon månad - OS är det viktiga för honom i år.


Anders och Fia med en rosa ballonghäst i Mässan

DEN BÄSTA BILDEN:
HAHA - klockrent!


I Kûren igår var det två ryttare som valde att bära hjälm istället för hatt, en av dem Minna Telde :)

Nöjd Partik efter Kûren! Tar emot ovationer ifrån den härliga publiken..


Rolf-Göran i fredagens speedklass och den lite annorlunda kombinationen..
Det var helt galet på arenan varve gång han äntrade banan - man fick rysningar och kan bara föreställa sig vilken amazing känsla det måste vara som ryttare!!

Tyvärr såg jag att inga bilder kom med i de inläggen jag gjorde ifrån mobilen i helgen :(

Kram Madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0