Tidsinställt kör vi på!

Publicerat: 2012-12-10 Kl: 10:00:00 | I kategori: Allmänt

Eftersom jag nu ändå sitter vid dum-burken kan jag ju passa på att förbereda ett inlägg (ifall tiden inte räcker till)
 
Nog för att det är mysigt med vinter och snö men i mitt fall slår sommaren högre.. Eller? Denna bild ser väl varm o gó ut?
 
Vår ständiga hopptränare Erik Berggren som kommer till oss varannan vecka var sista gången i förra veckan och planen är att nästa pass sker någon dag V.1 info kommer att finnas på hemsidan så fort det är bestämt! Efter det kommer han som vanligt fm varannan tisdag.
 
Millet är nu återställd efter sin troliga sträckning och Fia har joggat honom uppsuttet några dagar. Lycklig häst som är glad att få jobba igen! (På bilden är det dock jag som rider vid en hemmatävling)
 
Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0