Pics från veckan som gått..

Publicerat: 2012-08-26 Kl: 17:00:02 | I kategori: Allmänt

Roccan i svarta lindor
och det tok-orangea schabraket!
Suddig bild på Rocco i det nya swarovski pannbandet :P
Jag & Anders firade att det var 5år (!) sedan vi träffades för första gången i tisdags :)
Karaat i full galopp in till stallet på em :)
I fredags gjorde jag, Fia & pappa sista rycket med de eländiga hagtornsbuskarna i en av vinterhagarna.. Pappa eldade upp eländet!
Han var sjukt nöjd över att få "leka" med motorsågen.. haha
Fia samlade ihop allt ris
Gaalet mycket var det att såga bort.. Jag körde de mindre träden/buskarna med röjsågen..
Hagen blev nu lite större också, och jag tycker om den hagen. Den  är lång-smal och väldigt stor (eller ja det beror ju på vad man jämnför med men vi har ju inte så mycket mark och detta är endå en av de största "vinterhagarna")
Idag var jag som sagt ute i Lista och shoppade loss! Bilder på det kommer i veckan ska ja se till!
 
Kram Madde
 
Kommentarer
Postat av: Anonym

Madde- du. är en hejare på traktor !!😃
// carinaO

2012-08-26 @ 20:44:04
Postat av: Ann

Jag brukar säga att Madde kunde jobba som maskinförare oxå....

2012-08-26 @ 22:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0