Tisdag på dåligt humör..

Publicerat: 2012-04-17 Kl: 20:32:51 | I kategori: Allmänt

Dagen började verkligen kasst med "snöäckelväder" som inte gav med sig fören vid lunch :/ Fick iaf börja dagen med att rida en söt liten fröken som  idag skötte sig mycket bra :) Lady Ash fick ett dressyrpass i ridhuset och var finare än hon varit på riktigt länge, ska bli kul att se om Stella känner någon skillnad på sin lektion imorgon.

Jag och "Lilla Lady" ;P på dressyrtävling förra våren.. Vi blev 4:a på 70% i LB :D

Sedan stallfix, Fia har även idag legat lite sjuk men efter lunchen var hon sedan på benen igen :) på lunchen gjorde jag en del ändringar på hemsidan, lite text och så bytte ut lite bilder osv.. Gå gärna in och kika om ni ser nån skillnad.

Red först Rangun på em, ett dumt drag - skulle börjat med Navange istället för Rangun gick inte bra alls :/ Skit! Jag blir på så dålig humör om det inte fungerar, Navange var iaf mycket fin  och det blev fokus på att korta galoppen och så lite skänkelvikningar - vilka han gör bra nu men han tappar väl mycket energi så lite mer styrka så blir det nog kanon.

På söndag är det tävling igen, jag och mamma ska till Köping. Jag har två starter i LB och mamma en, mamma ska väl rida Demeter och själv rider jag Navange och tror att det blir Elton som får följa med även denna gång också.

Rocco fick sin sista medicin idag och Tove kommer nästa vecka för att ta nya prover osv - han är sjukt utråkad och lessen över att inte få jobba och få den uppmärksamhet han förtjänar. Verkade iaf sjukt nöjd över att få bli skodd idag - dagens happening liksom ;P

Jag kom hem tidigare idag för att hinna åka och titta på tapeter till köket - GAAAALET mycket det finns :S I den butiken fanns tydligen 400 tapetkataloger - jag kikade i kanske 4-5 av dessa.. Tog med mig en hem och jag tror vi har bestämt oss för en men måste ta med mig Anders dit och kika på några de hade där också. Även fast köket är mörkt blir det hyfsat mörka tapeter, både golv och tak är ju ljust/vitt så det blir nog kanon ändå.

Nu kommer Navanges protokoll ifrån helgen!




Inte så pjåkigt för att vara första starten för "långben" :P

Kram Madde
Kommentarer
Postat av: Julia W ( T E A M R Y T T A R N A )

Hej, fin blogg du har!

Följa varandra via bloglovin? :)

2012-04-17 @ 21:36:46
URL: http://teamryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0