Tisdag i bilder

Publicerat: 2012-04-24 Kl: 22:30:25 | I kategori: Allmänt

Har blivit en del bilder idag.. Här kommer de!

"Trött & snäll" har Thaleia fått här, Tove kallar det lugnande för trött och snäll :P
Både Thaleia och Hera hade vargtänder som Tove fick rycka ut :/ AJJ!
Munstegen ser ut som nått läskigt ifrån en skräckfilm.. :S


Poseidon var lite vass och när Tove skulle raspa föll en tand ut! Tandbyte var det dags för just denna tand.. men den var ganska stor.


Har Jocke skaffat ny jycke??

Ser han inte lite läskigt glad ut över att få hålla lilla Milo i famnen :P
Pappa fick ansvara för att hålla hunden medans Nina (ägaren) skulle hålla sin häst vid röntgen, då går det inte att ha en liten pudel svassande runt fötterna..


Navange har fått en smäll på benet så det blev ingen Erik-hoppning för vår del ikväll, Elton som jag red i första gruppen gick kanon :D Sånt lyft att få vara ute och hoppa, det tyckte han var toppen!
Kylde benet med kallvatten, det är nog ingen större fara men dumt att utsätta honom för ett hoppass.


Denna bild är på Lady efter vårt pass för typ två veckor sedan, lödder runt munnen = nöjd häst!


Buffy ÄLSKAR att åka bil, eller ja hon är nöjd även om bilen inte rullar, här är vi på väg ifrån tävlingen i Köping i söndags. Notera att jag INTE brukar låta henne sitta i mitt knä men denna gång kunde jag inte stå emot :P


Rosetten Navange fick i söndags :)


Nöjda hästar på tävlingsplattsen - HÖ!! Kan säga att de skräpade ner ganska ordentligt, hopplösa hästar då blev det extra jobb att städa efter oss innan avfärd..


Finns ingen bättre än min far på att få till en riktigt fin glans på stövlarna! Borsten tar nästan glöd sån fart har han över lädret :P

Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0