Stövelputts!

Publicerat: 2012-04-18 Kl: 21:21:31 | I kategori: Allmänt

Jag har just spenderat 1h med att puttsa mina bruna stövlar med den nya skokrämen jag beställde förra veckan. Så fina är de nu :) perfekt till imorgon då jag nog ska ha dem när  jag och mamma ska till Arphus och träna!

På Arphus utebana i höstas med Rangun..

Idag har jag faktiskt HOPPAT - Demeter hoppade jag tillsammans med sis och Kolibri! Hon skötte sig mycket väl och har ju faktiskt inte blivit hoppad uppsuttet på ganska länge nu. Fia hade byggt en trevlig liten "bana" i ridhuset.
Red både Thaleia & Hera på morgonen, ja red och red - först "tränade" vi ryggning en stund. Oppstinata ston :/ Thaleia var den som skötte sig bäst!

Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0