Påskmiddag avklarad

Publicerat: 2012-04-06 Kl: 22:21:11 | I kategori: Allmänt

Nyss hemkommen ifrån påsk/släkt-middag hos mormor och morfar i Strängnäs. Mycket gott och trevligt :D Skulle egentligen stannat i Strängnäs hos Karin men flyttade det till imorgon istället då middag ändå drog ut på tiden och jag kände mig smått seg överlag.

Idag red jag bara Rocco en kort stund i ridhuset, hade förträngt att div 3 laget på ponny skulle ha banhoppnungsträning på fm så det blev ingen mer häst - Navange var tanken men nu fick han vila idag istället för imorgon.

Imorgon ska jag åka till stallet på fm för att rida Navange, Elton, Rangun (se om han är ok) och Rocco. Mamma ska försöka hinna hjälpa mig också. Navange & Rocco ska jag tävla på måndag i LB:2 i Botkyrka & Rangun skulle ju gå MsvB:5 på söndag men han måste ju vara ok och igår var det mycket bättre så förhoppningsvis ska jag kunna känns lite på honom imorgon. Hursomhelst så "slipper" jag inte undan ändå för mamma sa ikväll att jag fick ju låna Bellmannen, stackars gammelman ska alla ut och tävla på honom :P
Vi får se helt enkelt..

Vad liten jag ser ut på bilden :P
SEGER på Strömsholmstävlingarna 2006 med guldhästen Arrobell i FEI's mästerskapsprogram f. juniorer!

Kram på er/
Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0