Lite kommentarer..

Publicerat: 2012-04-17 Kl: 20:13:16 | I kategori: Allmänt

Idag kör vi lite kommentarssvar :)

Linda
om Duktiga hästar!:
Jag tyckte att Navange var superfin! :) Era tävlingar är alltid så himla trevliga! När blir dressyrmeetinget i sommar?

Svar: Tack! Navange är en riktigt långbent charmtroll! Det är i dagsläget lite osäkert om tävlingen blir av då det varit lite nedgång på funktionärer som är beredda att ta en mer "ansvarspost". Förhoppningsvis blir det av och vi har en tävling till (div 1 finalen i maj) att träna upp de nyfunna fukisarna på.
Vi håller tummarna! Tror det är första helgen i juli som gäller om jag inte minns helt fel.



Ingunn om Tävlingsvideor!:
Fina allihop! Gillar Navange skarpt.

Svar: Ja Ingunn - du måste komma och prova honom! Tror du skulle gilla honom skarpt :)


Christina om Tävlingsvideor!:
:) fina hästar! älskar kommentarerna ;) "fin svansföring...."

Svar: Måste ta och se videon med ljud på! Misstänker att det är Carina som säger det ;P


Anonym om Duktiga hästar!:
Jag vill oxå se filmen!! Speciellt på den rena svansen uuuhh så läskigt smutsig/ dubbla handskar det är bäst hi hi- men han måste ha blivit ordentligt badad för rent blev det!!
Tack för en härlig helg
Carina

Svar: Det är jag som ska tacka för hjälpen i söndags! Blir dessutom alltid lite roligare när fam. Ottoson är med på ett hörn ;D Kan säga att jag tvättade en svans igår som om möjligt var värre än Navanges! Jolitas - fyra schamponeringar och Carina UTAN handskar.. Hehe det du!



christina om Pictures:
du tycker inte du har lite många stövlar...?

Svar: Hur vågar du påstå något så befängt människa?! ;P Skulle bra gärna vilja ha åtminstonde ett par till i min samling. Mina Petrie börjar ha gjort sitt också faktiskt.. Iaf som dressyrstövel.



Kram Madde

Kommentarer
Postat av: carina ottoson

Uhh-bajsig svans -det är då dubbla handskar,extra höga som gäller! hi hi

Carina

2012-04-17 @ 21:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0