Monday

Publicerat: 2011-10-17 Kl: 21:51:08 | I kategori: Allmänt

Ny vecka igen.. Galet trött imorse :/ Mkt jobbigt att köra de sex milen till Ekelund denna morgon..

Har iaf ridit en del hästar idag :) Demeter är fortfarande oren pga muggen så nu har vi bokat till på Equirehab nästa vecka så får hon åka på salt/kallvatten behandling några dagar.
Poseidon jobbade jag på utebanan och han börjar verkligen bli riktigt "ridbar" - det är inte bara att styra runt längre utan man kan nu börja jobba honom lite mer.

Elton fick också gå på utebanan efter att pappa skott honom, han gick som tåget - superfin!

Bild ifrån då jag var och kollade på honom innan vi köpte sötnosen :)

Efter lunch red jag sedan Rangun och Navange i ridhuset. Rocco fick hoppa lite på utebanan men inte så länge som jag hade önskat då jag var tvungen att avsluta för att ta hand om mina måndagsbarn..

Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0