Fina hästar :)

Publicerat: 2011-10-20 Kl: 21:55:11 | I kategori: Allmänt

Åh vad vi har fiiina hästar!
Limit fick sig en "omgång" då han och Fia hakade på mig och Rangun ut på en galoppsväng runt sjön på morgonen, både fia och Limit hade grusstänk över sig :P hehe Rangun älskar det!!

Mamma hjälpte mig med lite coching på Roccan efter lunch - döfin häst! Mamma satt och ojjade sig i hörnet över hur fin han är, själv var jag som vanligt lite väl självkritisk - men jag vet ju att det kan bli ännu bättre! Mamma som inte hjälpt mig med honom på ett tag tyckte det hänt mycket och påpekade hur viktigt och nyttigt hoppningen är för oss BÅDA. :)

Puddingen!

En annan fin häst idag var Poseidon, tog som vanligt en stund innan han "vaknade" men sedan gick han som tåget i ridhuset! Jag hoppas att vi ska kunna få tid att filma honom imorgonn för att lägga ut en ny annons, han är ju en jättefin och trevlig häst men vi har FÖR många hästar i dagsläget :/

Elton var också riktigt fin idag, jag är faktiskt ganska mallig över att han blivit så fin och utvecklats över förväntan :)

Imorgon kommer Gunilla på fm och på em ska Ebba rida ett sista pass inför lördagens tävling!!

Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0