Önskningar igen..

Publicerat: 2011-11-08 Kl: 21:48:03 | I kategori: Maddes önskningar!

Jag har letat och letat men hittar inga bilder på de nya Pikeur modellerna, ja ni minns de svarta dösnygga ridbyxorna jag köpte för ett par månader sedan? De finns även i ljus/mörkbrun samt lila/svart - VILL HA, speciellt de lila :)

ÄNDRING!! Det är såklart EURO-STAR ridbyxor och inte Pikeur!! Beklagar mitt virriga huvud :)

Dreglar över dem varje gång jag är på Bidermans..

Jag hittade en bild på de svarta jag har :)


En annan sak på min önskelista är YLLESOCKAR att ha i stallet, de slits ut mycket fort och nu har jag bara två kvar men båda dessa par har stora hål i hälen :/

(Google)
Härlig färg på dessa..

Mer kommer inom kort!

Kommentarer
Postat av: Stina

SVAR: Brukar inte svara på kommentarer men känns ju rätt rimligt att göra det när du la ner så mycket tid på din kommentar! Jag ville bara säga tack för din åsikt, riktigt intressant att läsa! Där lärde jag mig något nytt, tycker det är riktigt kul att det finns ridskolor som faktiskt är såpass bra och att eleverna får möjligheter trots att man kanske inte har tid/råd med egen häst! Sen det där sista du skrev om att intresset kanske inte finns tror jag faktiskt också stämmer! Jättekul att du kikade in på min blogg och tog din tid, nu blev min kommentar väldigt lång också haha :)

2011-11-08 @ 22:41:40
URL: http://sstina.myshowroom.se
Postat av: Christina

men darling...det där var vell EuroStar byxor :p hahaha

2011-11-09 @ 21:23:25
Postat av: Mia

Om det är byxorna på bilden du är ute efter så ser det ut som Eurostars modell, den heter Lorena eller möjligtvis Lea, om jag inte missminner mig :)

Googla så ser du om det är samma :)

Häls Mia

2011-11-10 @ 18:01:24
Postat av: Madde

Haha jag fick ju veta idag att jag är så vimsig! klart det är Euro-star var nog lite trött när jag skrev!

2011-11-10 @ 19:34:41
URL: http://holmqviststuteri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0