Då var det dags igen..

Publicerat: 2011-11-07 Kl: 21:41:45 | I kategori: Maddes önskningar!

Ja det har ju blivit lite av en tradition att min önskelista kommer här i bloggen.. Snart är det dags för födelsedag och syrran tjatar envist om en önskelista.. Så nu blir mina önskningar en egen Kategori här i bloggen.
Perfekt då kan familj och släkt gå in här och kika när det närmar sig födelsedag, jul eller någon annan gång de villa skämma bort mig kanske :D


En sak som jag önskat mig tidigare kommer tillbaks i år, eftersom jag fortfarande inte fått den eller köpt själv.


Hattboxen!

Vid min förra "hattävling" gick ju kartongen sönder helt så nu har jag min hatt i en plastpåse :/
Märke eller så spelar ingen större roll - den ska vara snygg och praktisk.



Mmm lindor kan man aldrig få nog av!
Är alltså sugen på två nyanser av blå samt de vinröda :)

Så nu har jag påbörjat min önskelista för i år..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0