Då var det dags igen..

Publicerat: 2011-11-26 Kl: 17:55:13 | I kategori: Allmänt

På med partyblåsan - kan knappt andas nu när jag sitter ner :/ hehe "vill ma vara fin får man lida pin" dessa ord ekar i mitt huvud varje gång det är något som är jobbigt obekvämt när man vill se bra ut. Pappa sa ALLTID detta när han torkade mitt hår med hårtork och en borste då jag var liten och man gnällde över att det gjorde ont när han drog borsten genom håret :P

Har ett tema på mitt födelsedagsparty: Färg, spets och höööga klackar det sista lär jag absolut leva upp till iaf :) Ska ha ett par skyhöga kilklackar kvällen till ära :) men som sagt jag fyller inte förenn på tisdag så jag firar lite i förskott!

Idag åkte jag iaf mot stallet starx före halv tio, hämtade upp Ebba på vägen och sedan mockade vi och jag lyckades få med mig Ebba på Elton och vi red ut en sväng i extrem blåst - INTE skönt :/

Rocco fick gå på skritten vilket ha gjorde mycket bra, han har inte gått där på ett par veckor då jag inte litar på honom eftersom han ofta "lever rövare" med bocksprång osv på bandet. Idag gick han dock som ett ljus :)

Sedan lektion för Ebba på Gordon - HOPPLEKTION! På Ebbas egna begäran vilket hon ska ha en extra guldstjärna för!

Jag byggde upp en trestudds på ena långsidan, på andra långsidan två sockerbitshinder på böjt spår och sedan la jag vattenmattan mitt på medellinjen som hon fick rida över på "A-volten". Gick mycket bra :)


Jag och Limit över muren i sommras!!

Det du Ebba!! Nästa gång så ;P
hehe

Kram Madde
Kommentarer
Postat av: Ebba

Av någon anledning känner jag mig inte direkt frestad! ;P

Är hur som helst supernöjd med passet! Det var mycket roligt! :D

2011-11-26 @ 18:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0