Bra kämpat!

Publicerat: 2011-11-19 Kl: 21:21:40 | I kategori: Allmänt

Är mycket stolt över min dressyrnörd Ebba som "överlevde" sin hoppning CR under dagens KM. Hon var smått förstörd innan men lyckades på något vis samla sig och rida hela banan - FELFRITT!
Hon är ju ruskigt lik mig vad gäller hoppningen och jag hoppas verkligen att det inte är jag som överfört min "hopprädsla" till henne på något sätt. :/ Tror och hoppas att det är "medfött"!


Well imorgon är det dags för dressyr KM och jag har till slut beslutat att rida Roccan i LB:2, tänkte även ta Elton men nu blir det bara en pålle.

Idag har jag ridit ut på först Limit - länge sedan jag satt på honom, härligt faktiskt. han var fin :) Sedan en smått het Rocco - hoppas han sprungit av sig lite till imorgon!

På em har jag och Fia bakat en satts lussebullar och en sockerkaka - detta ska tas med och avnjutas i mariefred imorgon.

Kram Madde
Kommentarer
Postat av: Ebba

:)

Jag tror det är "medfött"...

2011-11-20 @ 06:32:59
Postat av: Christina

lycka till :D

2011-11-20 @ 08:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0