Varm dag på Equi-rehab!

Publicerat: 2011-07-27 Kl: 22:38:12 | I kategori: Allmänt

Idag har vi varit iväg med Navange, Rangun & Limit hos Monica på Hästrehab i Kvicksund, utanför Strömsholm..
Tog lång tid men nu är hästarna mycket väl genomgångna och det känns väldigt bra med Monica då hon är mycket noggran och verkligen tar tid på sig med varje häst. Vet inte om jag orkar redogöra idag för exakt vad som hittades och behandlades hos varje häst, kanske inte finns ngt intresse heller?

Igår blev det tyvärr inget inlägg då vi var ivåg på födelsedagsuppvaktning utanför Stockholm, min morbror fyllde år! Mycket god mat och trevligt sällskap.

Jag har iaf lite bilder att bjuda mina kära läsare på!


Rocco i hagen..

Trav i hagen, han måste alltid springa några varv för att kolla läget efter att man släppt honom:)


Mycket viktigt att lägga revir!!

Och så lite bilder som Charlotte tog igår, svårt att fota i ridhus dock så ni får ha lite överseende men kvaliten på bilderna..

Halt

Ngt suddigt men man kan ändå se hans fina trav :)

Här blev vi ganska skarpa iaf! Blank och fin är han - han har extremt mjuk och fin päls.


Lite bättre utomhus!

Dags att gå in.. Nästa gång får vi ta lite bilder på utebanan!

Tror Fia tagit lite bilder på sin vita springare..


Det nya fina staketet runt mammas och pappas hur samt "Kollan" i bakgrunden - hon har många smeknamn ;P

Mmm vad mysigt i solen  - en liten kula har hon fått om magen också!

Ser nu älgen i skogskanten? Han var på besök hela dagen igår, sov och åt om vart annat i rapsen..

Imorgon bitti drar Fia till Hammarö med fina Mille får hoppmeeting och Agriahoppet!! Elin F följer med som hästskötare..

På hemmatävlingen..

Kram Madde
Kommentarer
Postat av: Charlotte

Det var jag som tog bilderna på Fias häst och Älgen

:)Hoppas vi ses snart, Kram

2011-07-28 @ 10:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0