Tryckande hetta

Publicerat: 2011-07-22 Kl: 15:25:58 | I kategori: Allmänt

Idag är det verkligen "Thailandsvärme" alldeles kvalmigt och kladdigt i luften - sk åskväder.. Det åskade visst extremt mycket i natt/morse inget som jag märkte av då jag sov som en stock! När jag väl sover så sover jag!  :)
Hade fixat till både mig och Rocco fint matchade i marinblått inför en liten photoshoot på utebanan i den varma vädret på fm.. Fia hade jag tänkt skulle hålla i kameran men så blev det såklart inte då hon knappt kommit ur sängen och det var så mycket viktigare att kolla bilder och äta frukost :/ Så ni får härda ut ett tag till innan det bjuds på nya bilder på min ädla springare..
Han gick iaf väldigt fint igenom hela passet, om än att han sprang och kikade lite på "Simson" i hagen bredvid en stund i början..

Har iaf fixat lite bilder till datorn jag tagit med mobilen som jag kan lägga upp :)


Såhär fin gjorde jag Ranguns svans till MsvB:4an på söndagens hemmatävling. Gjorde flera mindre flätor för att få det su vågit och luftigt :)


Arrobell fick såhär fina knoppar inför sin start i Intermediare I


Jämna och hårt flätade!


Pannknoppen :)

Kanske skulle ta och göra ett inlägg om hur jag gör mina knoppar.. En liten filmsnutt kanske - kan det vara intressant??


Två blöta beteshästar - Poseidon & Demeter

Kram Madde

 

Kommentarer
Postat av: louise

ja det skulle var kul att du visar hur man knoppar!!!



2011-07-22 @ 19:36:41
Postat av: louise

ja det skulle var kul att du visar hur man knoppar!!!



2011-07-22 @ 19:37:02
Postat av: Teija

Ja, tack visa det. Skulle vara tacksam. Idag hade min dotter avslutning på sitt ridläger och jag kunde inte göra det, alltså snyggt!

/Teija:)

2011-07-23 @ 20:58:14
Postat av: Anonym

Ja, tack visa det. Skulle vara tacksam. Idag hade min dotter avslutning på sitt ridläger och jag kunde inte göra det, alltså snyggt!

/Teija:)

2011-07-23 @ 20:59:12
Postat av: Erika

fin blogg, och fina hästar.. :)

2011-07-24 @ 16:03:55
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0