Storstädning

Publicerat: 2011-07-17 Kl: 20:58:56 | I kategori: Allmänt

Idag var det dags, Anders har nån lätt form av städmani så oftast brukar jag "klara" mig ur städningen här hemma men nu hade det gått så långt. Mycket beroende på att vi faktiskt inte varit hemma så mycket under de senaste veckorna då det varit tävlingar, midsommar osv..

Föll för ett par fantastiskt snygga skor på flygplatsen i England men lyckades stå emot och köpte dem inte - känner mig extremt duktig men nu saknar jag dem i min garderob :/ Hursomhelst så har jag gått igenom alla mina skor och fatiskt slängt hela tre (!) par som avr så skruttiga att de inte ens är någon ide att sälja eller ge bort. Sedan har jag plockat bort ca fem par som jag ska lägga ut på Tradera. Är ju faktiskt onödigt att ha massa skor som jag aldrig använder eller kommer att använda igen.

Nu sika jag bjuda på lite bilder ifrån den senaste veckan :)


Mamma & Arrobell på framridningen

Jag & Rangun på tävlingsbanan

Fia & Anders tittar på utsikten i Newquay

Världens bästa farmor och lillasyster såklart :P

Jättebläckfisk på Akvariumet

Vore coolt o ha ett saltvattensakvarium - men det är massa jobb och mycket dyrt att ha :)
Jag får nöja meg med vårt fina med sötvatten..

Här är vårt akvarium för er läsare som inte sett det tidigare, det ser dock lite annorlunda ut nu då denna bild togs för ca 1 år sedan. 190l rymmer det :)

Jag och min fina Anders :P

På väg till stranden..

Massa musslor som satt fast på stenar och klippor då tidvattnet dragit sig undan..

Vår lilla släktträff en av dagarna


Var såklart fler bilder men de får ni se senare efterhand om det finns ngt intresse?

Idag har jag förutom städning och en lång skön sovmorgon, kroppen är fortfarande helt ihjäl efter resan hem, varit i stallet hos mina små pojkar för mockning och motionering.

Fina Rangun för hmm kanske två år sedan?

Ska se till att ordna lite bilder på Rocco i veckan som kommer!! :)

Kramar Madde
Kommentarer
Postat av: Maria Granberg

Maddeeee ville du vara underbart snäll och ladda upp mmina små movies? :)

2011-07-19 @ 00:05:37
URL: http://dressyrbloggaren.blogg.se/
Postat av: Madde

Nja well vi får väl se..

2011-07-19 @ 22:26:02
URL: http://holmqviststuteri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0