Sir Elton

Publicerat: 2011-07-01 Kl: 19:42:19 | I kategori: Allmänt

Idag var Eltons gamla ägare på besök med lite papper och då fick jag se att han heter inte bara Elton utan  SIR ELTON!! Lille plutten :) Hon fick även se honom lite riden i ridhuset och tyckte han var jättefin och var så glad över att han kom till oss :) KUL!

"gammal" bild på mig & Elton

Rangun gick ett mycket bra pass i ett växthusliknande ridhus - kanonvarmt & fuktigt! Även Rocco gick bra och både han och Rangun fick börja passet med en sväng i skogen som framskrittning..

Ebba red ännu ett pass.. Hmm 4:e?? denna vecka kanske? Hon åker på semester nu så det gällar att passa på! Idag gick det iaf riktigt riktigt bra - både hon och Gordon har utvecklats enormt och jag tror hoppningen har haft en positiv effekt på Ebbas ridning :)

Min starttid imorgon är 12.38!  Då får ni hålla tummarna!

Kram Madde
Kommentarer
Postat av: Ebba

Japp, fjärde passet denna vecka! :) Det är ju SÅ roligt! :) Mamma tycker fortfarande att Sir Elton är jättekul! Hon säger nu: - SIR vääs och Little JOHN (från Robin Hood)om Elton och Navange! :) Haha

Kram Ebba

2011-07-01 @ 20:34:28
Postat av: Amanda

Lycka till!

2011-07-01 @ 22:49:53
Postat av: Madde

Carina är ju för underbar!!

2011-07-03 @ 15:18:05
URL: http://holmqviststuteri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0