Ännu en häst på väg!

Publicerat: 2011-01-21 Kl: 22:10:21 | I kategori: Allmänt

Ikväll har familjen som provade Lindsey förra helgen varit här igen och även bestämt sig för att köpa henne :) Så på måndag blir det besiktning!! Helt underbart måste jag säga..

Mille fick gå ut en sväng med Sofia och Limit idag, det tyckte han var skönt tror jag men han var såklart rädd för en del helt onödiga saker såsom halvsmältna snöhögar med grus i osv.. Red även Demeter och Gaia i ridhuset på em, båda gick bra men speciellt Gaia måste jag säga :) Kul att hon kan vara så fin även fast hon inte är riden på så många år.

Visade ju även Lindsey igen för spekulanterna innan tjejerna sedan red.

På kvällen sedan har jag hjälpt mamma med middag till hennes goda vänner, jag och syster fick också äta o nu ska vi se på film.

Jag och Helios för typ 1,5 år sedan..

Kram Madde

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad skoj att ni oxå fick äta :)

Postat av: Madde

Hallo! Pga släkt em/kväll så hann jag inte med något skrivande idag :( får bli dubbelt upp imorn!!

2011-01-23 @ 00:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0