Vilken dag

Publicerat: 2011-02-08 Kl: 22:30:17 | I kategori: Allmänt

Gymnasiedag idag. Markarbete blev det idag en bra övning med bommar i klossar på kortsidorna, när vi travat över dem i båda varven och det fungerade bra så la jag ut dem som galoppbommar med mitten lite högre. Nyttig övning då det krävs att man rider bra vägar och rätt tempo.
Hade uppsutten lektion idag som omväxling jag red själv Bosson.
Ev gör jag samma imorgon lite bökigt bara när man ska ändra övningen tex.
Hann med att ta Arro Bell på samma övning därefter kom Amanda med Swarovski som jag red en stund -eller rätt länge har nu min sadel så det går mkt bättre för mig att sitta då. Amanda stack snabbt ut o hämta Limit som hon red på samma markarbetes övning medan jag red hennes häst. Sedan bytte vi igen och jag skrittade av Limit.
Stallmöte i kväll med alla inackorderingar. Oj vad fullt det var i cafeterian - vi var 30 st.
Började med att sjunga för Elin o Ida som fyllde 18 idag. GRATTIS! De hade med tre jättetårtor supergoda. Tänk att de firade sin 18-årsdag med stallmöte.
Har fått rapport från Lindsey och allt går jättebra hon är lugn och verkar trivas men det märkte man redan då tjejerna var här och provred. Jättekul.
Godnatt
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0