Ny häst på ridskolan idag

Publicerat: 2011-02-01 Kl: 22:48:29 | I kategori: Allmänt

Hejsan,
Ja idag så har vi fått hit El Barselona - Josefin Erikssons häst. Han är en maxad D-ponny som med Josse tävlat LA hopp o dressyr. Louise körde hit honom och passade även på att träna för Erik på sin fina Sisco samt få en ny sko påslagen av Jocke som haft en tuff dag. Avslutade den med att åka till E-tuna för att hämta en soffgrupp till Sofia - kanske man blir ditbjuden när hon kommer hem? Hoppas att hon blir nöjd. Anders mamma har bytt soffa -därefter så åkte han för att sko en häst i E-tuna som tydligen tog väldigt lång tid.....han skulle sedan vidare för att sko Kalypso men bestämde att klockan var väl mkt.
Själv har jag ridit fin hästen + Kolibri samt tömkört på em avslutade med ett hoppass på Bosson för Erik det kändes mkt bra så mera hoppning blir det nog. Imorgon är det dressyrdags för Limit nu ska han gå som spjutet efter två dagars tömkörning annars blir jag sur.
Vi ska också rida ut på Demeter o Bosson får då gå först.

Nu hoppas vi att "Barris" ska trivas här på ridskolan. Han får börja med att gå själv i hage först så att inget händer han har nämligen blivit jagad hemma av de andra hästarna Josse o Olivia har de sista dagarna.
Godnatt
Ann
Kommentarer
Postat av: Sofia

aaaa har jag fatt en soffa :D happy!! det blir nog super!! ar pa phi phi nu o det ar as varmt sinte ett moln pa himlen idag!!!!!!!!

2011-02-02 @ 13:42:29
Postat av: Ann

Jag har fått skäll idag :-P skulle tydligen vara en överraskning men men .....det kostar en middag när du kommer hem

Kram

2011-02-02 @ 21:32:27
Postat av: Sofia!!

ni ar sa gilliga!! En middag kan jag lova!!!!!! soliga kramar basta sofia!!

2011-02-03 @ 07:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0