Mysigt med regn..

Publicerat: 2011-02-07 Kl: 20:31:07 | I kategori: Allmänt

NOT!!

Usch vilket skitväder det blev (nu höll ja på o skriva vart igen) Regn regn hela vägen hem.. Dagen har varit fullspäckad, på morgon/fm mockning samt dressyr på mina fina pojkar - Rangun och Mille. Båda skötte sig bra och var riktigt fina, speciellt Mille måste jag nog ändå säga :)
Mmm snart sommar så man kan rida i kortärmat!
Idag har jag också ridit i mina nya Petrie strövlar igen, måste ju se till att rida in dem ordentligt så de blir sådär härligt sköna :) Har ju varit ganska missnöjd med mina vardags Cavallo, de var visserlugen lite stora och så ifrån början men nu är de verkligen sköna.

Idag kunde inte Åsa rida, vilket var ganska bra för min del just för att det var så mycket annat att göra. Jag red även Fias kanonkula på em. Jäklans hoppehäst! Henne kan ju Fia ha o hoppa på för nån dressyrhäst tror ja kan bli jobbigt att få henne till - även om hon rör sig riktigt bra. Hon springer runt i mellantrav som en tekanna, och superkänslig.. Sofia har minnsan lite att bita i :P
Ut med halsen, ut med halsen - och så fort man kommer till eftergift så piper hon iväg i mellantrav igen..

Sedan hade jag fritidsbarnen ifrån Mariefredsskolan och efter detta mina nybörjarbarn mellan 17-18.  Nästa vecka får Fia ta över fritis igen!

Rangun & ja på tävling 2010..

Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0