"idag tar solen ingenting"

Publicerat: 2011-02-08 Kl: 13:55:50 | I kategori: Allmänt

hehe detta var josse kommentar typ vid 11 pa dagen nar hon hade legat o stek ett tag i solen, jag som ligger mest i skuggan tankte "hmm konstigt" nagra timmar senare.. "sofia ser jag rod ut om rumpan?" jag svarar " ja lite kanske".. sedan nar vi kom till hotell rummet sa blev min kommentar till josse "jag tror solen tog ganska bra idag" Hennes ben var som kraftor!! lite roligt, dock har jag blivit sjuk nu efter att ha varit pa Phi Phi o bott ganska daligt o bara med flakt i rummet (lite daligt med somn kanske ocksa), sa fick min kropp en chock nar vi nu fick AC.. sa har fatt ont i halsen hoppas att det slapper innan flygresan hem..
Borjar aven att langta efter mina sma ponnysar ( fattar inte hur madde klarade typ 4 veckor )! Drommer en massa om tavlingar sa kommer vara super peppad till hemma tavlingen! Har aven bestallt en ny tavlingskavaj, den kommer bli saa fin har gatt o funderat pa lange hur jag vill att den ska se ut!

Hoppas allt ar bra dar hemma o mina hastar mar bra ( aven Miran dromde om henne pa starnden idag i badade i havet valdigt eksotiskt)

pussar o kramar sofia o josse
Kommentarer
Postat av: Madde

Haha!! Helt underbart!! Josse du lär dig aldrig va? En liten fråga vilka ponnysar är det du saknar?? För dina egna är nämnligen ganska stora!!

2011-02-08 @ 19:48:15
URL: http://holmqviststuteri.blogg.se/
Postat av: Anne-Sophie

Kan säga att Miran mår bra. Red ut på henne idag och hon har stutsat lite hit och dit på turen. Har hoppat henne i lördags, dock var jag lite nervös. Men med johannas pepp och hjälp blev det bra. Vi saknar dig Sofia......

2011-02-08 @ 21:10:50
Postat av: Ann

Hejsan, hoppas ni njuter var bor ni nu? Du vet att man kan skruva ner AC + det finns mkt bra mediciner på Apoteken. Hittade ni Aron och när landar ni på söndag? Vågar vi släppa ihop Josses ädelsten med de andra valackerna? Idag har Amanda V skuttat över trav o galoppbommar på din "lilla" ponny Limit

Kram

2011-02-08 @ 21:43:43
Postat av: Sofia

Mina hastar ar mina Ponnysar!!! vad bra att Miran mar bra! vi njuter nu bor vi pa BS de har ordnat o fixar sa mycket till oss ar lite sma bortskamda!! fixade mediciner idag sa blir nog en kul typ i nagra dagar.. vi hittade resturangen mnen ingen aron fast han kanske bara ar dar pa kvallen? josse sager att det gar nog bra han kan slass med frasmbenen.. min bebis maste varit super gald att fa hoppa antar att han inte fatt gora det tidigare :P Kolibri da? om ni inte hinner ring Amanda!! om hon har tid gor hon nog det garna!! alla halsar saaa mycket till familjen!! krama pappa fran mig! vi landar typ halv sju pa sondag, tankte om ni kunde hamta mig i sodertalje typ? hor av mig pa lordag mer om tider a sa! kramar

2011-02-09 @ 14:35:55
Postat av: josefin

alltsa han a ju van att bestamma i hagen nu sa kanske borde brodda av honom bak om man far for sig att sparkas.. hur gar det att rida? ingen kondis alls kan jag tanka mig efter drygt halvars gora ingenting nastan.. klipp inte av ans fina lugg som antligen har blivit lang da borjar jag grata ( det ar ok att toppa) han har ju nagra knolar som det kna vara bra att halla lite koll pa men det kna vi ta nar vi kommer hem :) ge han en puss nu! see you! Josefin

2011-02-09 @ 14:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0