Fia hemma igen..

Publicerat: 2011-02-14 Kl: 21:40:08 | I kategori: Allmänt

Ja inte behövde jag oroa mig över att hon skulle vara mkt brunare än mig iaf! :P Vi hade ganska exakt samma färg nu.. I like!

Ingen ridning i mig idag heller, alldeles för kallt och dessutom hostar jag ganska mycket.. Så lite tur i oturen att det är så kallt och vi inte kan åka iväg och träna eftersom vi har feber på Demeter..
När jag kom till Ekelund i morse, efter mycket krångel med en stelfrusen bil, så var det 25 minus vilket gjorde att vi valde att vänta lite med att släppa ut hästarna.. Så kolckan var väl starx efter åtta då vi började släppa ut, sedan fixa stallarna. Efter lunchen satt jag med hemsidan och fixade :) Kul! den börjar bli riktigt fin nu och det är mest små justeringar, har även fixat så båda adresserna fungerar. ekelunds-stuteri.se & ekelunds-ridskola.se

"Försäljningsbild" på Kalypso ifrån i höstas..

Skulle haft lektion för Åsa men hon hade åkt nå 2skridskoåk" och gjort sig illa så vi ställde in. Jag ska rida Lady imorgon om det inte är alltför kallt. Jag ska även ha lektion för Emma på Sixten och "Bella" på sin "Chanel".. Bella vill också vara med i min dressyrgrupp som jag nu bestämt ska starta mån v.9 (om två veckor alltså)

Här hjälper jag Maria G med håret på framridning.. Ska bli kul att få träna och peppa dessa unga tjejer i min nya grupp med sig ridning!!

Se till att kolla in hemsidan iaf!! Kom gärna med förslag och kommentarer till den här i bloggen - både positivt och negativt :D

Kram Madde
Kommentarer
Postat av: Emma K

Ska bli jätte kul att börga i din grupp!:D

2011-02-15 @ 07:55:15
URL: http://emmakjellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0