ÅRSMÖTE IDAG!

Publicerat: 2011-02-20 Kl: 10:34:33 | I kategori: Allmänt

I eftermiddag har Mariefreds Ridklubb årsmöte på Ekelund.. Jag hoppas ni kommer alla medlemar!

Elin F & Lindsey

Det är viktigt för alla medlemar att delta på årsmötet och vara med och påverka vår klubb. Mariefreds Ridklubb är som de flesta andra ridklubbar en ideell förening vilket betyder att de som sitter i styrelse, tävlingskomite, ungdomsektion, hjälper till vid tävlingar osv osv gör detta för att vi vill och för att utveckla klubben. Aktiviteter som ordnas är till för alla och det klubben tjänar på sina aktiviteter som i största del alla våra tävlingar gör tillbaks till oss medlemar - och det är vi som tillsammans ska bestäma hur/vad.
Träningsbidrag, klubbkläder, kurser/clinics - man kan göra hur mycket som helst.
Men då krävs det också att "alla drar sitt strå till stacken" det fungerar inte i längden att det är en handfull människor som gör allt och resten bara glider med på en "räkmacka"..

Så jag hoppas vi ses kl.16 i kafeterian idag!! :)

Kram Madde

Kommentarer
Postat av: elin f

kan du inte skilja på mig och min syster efter så här många år Madde....haha

2011-02-20 @ 12:28:35
Postat av: elin

kan du inte skilja på mig och min syster efter såhär många är madde... haha

2011-02-20 @ 13:02:50
Postat av: Madde

men gud"!! Oj jag tänkte på Ida och det gick nog av bara farten.. hmm hjärnsläpp blev det

2011-02-20 @ 18:14:54
URL: http://holmqviststuteri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0