Är ni redo?

Publicerat: 2011-02-20 Kl: 11:03:31 | I kategori: Allmänt

Jaha är ni redo för lite stilhoppningsbedömning? :P

Jag passade ju på att knäppa lite pics på de som hoppade igår em och det vart den del bra och kanske "mindre bra" bilder hehe.. Jag tänker nu bjuda på dessa bilder med nån liten kommentar till..

Syrran klarade sig undan då den enda bilden jag fick på henne och Tamira "Miran" var denna.. Får väl klaga på klädseln då! Hur kan man rida i thermobyxor?? Ok om man rider ut - men HOPPA?

Isabell C på sin superfina Novio (som jag var med och provred innan köp också :) ) Helt ok sits tycker jag nog.. Minns att de kom lite nära men det är ju inte någon direkt höjd så de klarade det galant ändå..
Stilbild rakt bakifrån.. Ser ut som att hon vrider sig lite och om ni tittar närmre på skänklarna och Novios ben så kommer han att landa i vänster galopp vilket betyder att hon sedan behöver byta galopp då hon efter hindret kommer ut i höger varv.
Isabelles mamma Sofia hoppde sin Werra, spr¨ånget ser ok ut men jag minns att vägarna var det si och sådär med :P
Sofia igen. Ser ni att hon har skänkeln precis som Isabell? Werra landar i vänster galopp.
Tänk att det är så sjukt mycket man måste hålla ordning på och koordinera ihop när man ska rida dessa underbara djur ...

Då kommer vi till höjdpunkten!! Elin F & Limit :)
Bakifrån ser det ju bra ut..

UPP och stå Elin! hehe.. Hindret är inte 150 gumman ;P
Vi fortsätter.. Känns som att Elin är ngt efter i språnget..
Emma K på sin "Sixten" bakifrån, även Emma sitter för vänster galopp..
Ganska bra språng, de kom in lite stort. Skulle vilja att Emma kom ner lite mer närmre hästen..
Sixten blir lite väl lång och Emma hamnar då lite efter honom i språnget.. Hon ska föresten rida dressyrlektion för mig idag kl.14 :)

Amanda kom skrittande på sin Swarovski efter ett dressyrpass.. Dressyr is the shit!! :P
Sofia gjorde ett eget ländtäcke till Miran av sin dunjacka medan hon väntade..

Kram Madde
Kommentarer
Postat av: Isabell

hahah , vilken konstig bild på mig och novio :P

2011-02-20 @ 11:55:49
Postat av: sofia

Jag vill inte frysa då rider jag med termobyxor MADDE!!

2011-02-20 @ 12:27:11
Postat av: Madde

Jaja Fia..

2011-02-20 @ 18:12:43
URL: http://holmqviststuteri.blogg.se/
Postat av: Christina

skänkel läge är viktigt ;) doc ska det inte vara vid schabraks kanten :/ då kniiiper man ;)

2011-02-21 @ 12:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0