Vinnarbilden TÄVLING nr2

Publicerat: 2011-12-04 Kl: 20:04:43 | I kategori: TÄVLING!

Då har jag utsett en vinnare i matchningstävlingen!!


Det blev en westernryttare!!
Grattis "Mysan" och hennes söta ponny Gangster.
Bilden togs vid en tävling 7 maj i år och det gick tydligen mycket bra :)

Lite info om ekipaget:
Jag heter Mysan och är 15 år. Jag rider mestadels Western men håller också på med hoppning, dressyr och frihetsdressyr (trickträning) med min C-ponny som heter Gangster och är född 2003. Han har jag ridit in och utvecklat själv med lite hjälp av tränare och min mamma. Han är en Tinker/Welsh korsning. Världens sötaste ponny, såklart Blinkar
Han betyder allt för mig! <3

Mer info och vad som händer i Mysan och hennes ponnys liv hittar ni i hennes blogg nedan:
www.mysancarlsson.blogg.se



Var detta för övrigt en bra tävling?

Kram Madde
Kommentarer
Postat av: louise

ja och roligt med tävlingar ngt som jag tycker att du borde ha ibland! hann tyvärr inte göra någon bild med matching men nästa gång..!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-12-05 @ 12:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0