Julfråga

Publicerat: 2011-12-26 Kl: 12:16:48 | I kategori: Dagens Fråga





Fick du/ni vad ni önskade er  av tomten? ;P


Många hästtjejer (och killar förstås) önskar sig väl ofta en HÄST i "paketet" vilket kanske inte  allför ofta slår in.. men kanske hade nån av er turen i år?


Jag är nöjd med mina klappar, tycker mest att julen är jobbig med all "klappstress"och har flera år försökt få bort det här att vi ska ge preseneter till varandra men det går segt :/
Jag tycker det är viktigare med att man umgås och det är därför jag gillar julen, man kan verkligen bara sitta en hel dag och prata, äta spela spel, titta på kalle osv osv.. Hästarna får helt enkelt nöjja sig med att få stallet rengjort och få foder som vanligt - ingen ridning.

Kram Madde
Kommentarer
Postat av: Emilia H

Fick inte så mycket av det jag önskade mig men det gör ingenting för jag hade en jättetrevlig dag med mat och min familj! Vi umgås inte så jättejätteofta alla fem.



En av de finaste presenterna jag fick var ett par fodrade ridhandskar i "skinn" (fejk hoppas jag!). Behövde verkligen nya, varma ridhandskar och dessa är de finaste jag någonsin haft :)

En annan fin present, inte i hästväg, var min Coldplay-biljett :)

2011-12-26 @ 13:00:36
URL: http://soautomatic.blogg.se/
Postat av: louise

Jag fick min systemkamera och min onepiece som jag önskade mig mest av alt men sen fick jag också ett par jätte gosiga och varma ridstrumpor och en tjock stallfleece! men också lite smink och sånt! :)

2011-12-26 @ 19:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0