Vi blev TREA!!

Publicerat: 2011-08-07 Kl: 10:23:16 | I kategori: Allmänt

Igår skötte sig Rangun så himmla bra! Kände mig riktigt nöjd efter ritten som var med lite mer tryck än i fredags, missade första öppnan vilket var lite surt så där fick vi en 5:a och det är ju dubbel koffecient. Sedan var det bara 6:or och 7:or vilket till slut gav oss 63,958% och en delad tredje plats :)

:)

Efter min ritt var det bråttom hem för mamma och pappa skulle på Grisfest så hem och fixa häst samt lasta ur utrustningen innan jag kastade mig in i bilen och for tillbaks till prisutdelningen, jag hann ganska precis med några min till godo..

Hade lektion för Ebba på Ronjah på dagen innan vi for till tävlingen så Ebbas mamma Carina putsade Ranguns utrustning och fixade honom så det vara bara knoppning och packning för mig sedan - TUSEN TACK CARINA!

Gick kanonbra för Ebba att rida också!

Hann även med att rida Navange och Rocco som mamma hjälpte mig med, båda skötte sig bra och var fina. Även om de ser totalt olika ut så är de ändå lite lika ridmässigt då även Navange är känslig i munnen så det är superbra att jag får träna lika på honom eftersom det är mkt svårt med Rocco :)

Idag startar jag 15.40 ungefär så nu ska jag ta och åka till stallet för att förbereda min fina stjärna!!

Kram Madde
Kommentarer
Postat av: Hannah

Härlig blogg!

2011-08-07 @ 17:40:56
URL: http://ttyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0