"Slappsöndag"

Publicerat: 2011-08-21 Kl: 18:09:46 | I kategori: Allmänt

Sov längre än vanligt idag - vaknade inte fören klockan nio! Vilket inte hör till vanligheten :) Då blev det snabb frukost innan vi for till stallet, ja fick med mig Anders faktiskt. Fixa till häst inför visning, mamma hade fått lov att spola honom för han rullat sig i leran :P Inte för att han har så mycket man men jag lyckades faktiskt få till ganska så snygga knoppar ändå :)

Inte så stora men ändå helt ok!

Han skötte sig jättebra när jag visade honom - duktiga "Nallen". Tycker det är ett ganska passande smeknamn då han är go' som en nalle - Navange.

Förutom detta har jag inte gjort så överdrivet mycket idag, varit och beställt nya lysrör till vårt akvarium bland annat :)

Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0