MsvB:2

Publicerat: 2011-08-05 Kl: 22:43:44 | I kategori: Allmänt

Idag har min fina prins skött sig så himmla bra! Kändes bra sånär som på ena travlängningen där vi fick ett litet galoppinslag. I övrigt fin och speciellt galoppprogramet kändes starkt. Maggan Blom som dömde så jag hoppade på bra poäng då hon tidigare bedömt honom högt och senast vid vårat meeting då jag fick över 67% i MsvB:3 (lite högre än vad jag tyckte vi förtjänade) Slutprocenten blev 64,88 - inte alls dåligt men jag hade ju hoppats på bättre med tanke på skillnaden, men men det är bara att gilla läget och komma igen imorgon! :)


Rangun på vallen vid gårdagens tidiga morgonpass..

Idag har de då även varit läger avslutning för Läger 1


Tre såna här tjusiga tårtor fixade jag till avslutningsfikat!! Mumms..

Alla tjejerna red så fint och kadriljen var verkligen kanonbra!! Ett härligt gäng - nu hoppas vi på ett lika trevligt Läger 2 nästa vecka.

Har även hunnit med att rida Demeter en snabbis i ridhuset samt ut en sväng på Elton tillsammans med Fia på Poseidon.

Nu måste jag sova och ladda om batterierna inför morgondagen, jag startar inte förens kvart i fem men innan dess ska jag fixa stallet hinna rida och förbereda Rangun samt ha lektion för Ebba :)

Sov så gott allesammans!!

Kram Madde

Kommentarer
Postat av: Nellie ♥

Anmäl dig till veckans blogg hos mig!

Kram.♥ http://nelliiesplace.blogg.se/2011/august/veckans-blogg.html#comment

2011-08-06 @ 00:20:22
URL: http://nelliiesplace.blogg.se/
Postat av: Jossan

hej fin blogg, intresserad av att göra ett bloglovin byte?

2011-08-06 @ 11:24:32
URL: http://ljusdalsryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0