Dagen i kort..

Publicerat: 2011-08-23 Kl: 21:14:01 | I kategori: Allmänt

Ja det får bli ett ngt kortare inlägg ikväll eftersom jag har en del jobb med hemsidan jag måste göra innan ögonen går helt i kors :/ Vi hade ju som sagt tid hos Monica på Equirehab i Kvicksund kl.13 och det tar ju drygt en timme att åka dit så det var lite kort om tid på morgon/fm.
Jag han bland annat rida tre hästar, med lite groomhjälp av syrran, innan avfärd. Elton - dressyr, Poseidon - dressyr och Demeter hoppad jag på utebanan. Alla skötte sig fint och vi kom sedan iväg, några minuter sent som vanligt men Monica är även hon tidsoptimist så det var ingen större katastrof :)


Vi hade med oss Navange, Limit och lilla Ronjah. Hon tyckte att Navange blivit väldigt mycket bättre och även Limit och Ronjah var bättre, bara lite "småjusteringar". Vi var sedan inte hemma fören hallv sex :/ Han lagom käka middag innan TK möte och därefter ett kort pass på utebanan med Rocco.

Nu ska jag sätta fart med vår hemsida! ekelunds-ridskola.se

Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0