Bilder från hammarö!

Publicerat: 2011-08-11 Kl: 23:00:39 | I kategori: Allmänt

 första dagen!

vårt finfina boende!

fina hästen!!

<3



thea var där med hennes mor o melina, väldigt kul att umgås med dem!

nöjd kille:)

försökte lägga upp filmerna också men det gick inge bra!
är väldigt nöjd med min helg i hammarö lite stolpe ut som syrran skrev men han har utveklats så enormt, våran första tävling i våras kom vi inte änns runt. Nu går han som en klocka totalt otittig o de bommarna som han rev en på lördagen o en på söndagen var de ända han var i på hela helgen! även fast det inte riktigt slutade som jag ville så hade vi en super helg hade med mig underbara vän Elin som hästskötare, Haking var med och hjälpte mig vilket jag är så tacksam för! Sen var det så mycket trevliga männikor där hade verkligen en super helg!

kram sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0