Tävling :)

Publicerat: 2011-04-25 Kl: 21:28:39 | I kategori: Allmänt

Det gick väl faktiskt väldigt bra idag måste jag säga!! Onödiga ryttarmissar av mig gjorde att vi missade 4:e platsen och hamnade precis utanför placering på 5:e plats.. Jag är ju egentligen grym på skrittpiruetter men de senaste tävlingarna har de gått mindre bra och jag tror jag är lite rädd för att han inte ska gå fram osv genom piruetten och rider på lite för mycket vilket resulterar i att han tar för stora steg och inte kan kliva runt som han ska..
Han har ju ganska stor skritt så jag måste verkligen låta det kännas "långsamt" fick 5:or på dessa och det är ju superonödigt..
Missade även sista halten där  han inte ville stå still samt halt-ryggningen där det aldrig blev någon halt utan han började rygga direkt.
Ändå mycket nöjd med Ranguns prestation och utveckling under de senaste starterna :)

Inga bilder blev tagna på min kamera idag.. Men här kommer bilder ifrån fredagens träning på Aprhus

I mina röda Euro- star från Nykvarns Ridsport :)



Mamma på Arrobell..




Fin bakgrund med de gamla äppelträden :)
Maria G mockar efter oss :P

Red "småpojkarna" efter tävlingarna - Tiger på utebanan och han var fin men inte riktigt lika "framme" för skänkeln idag.. Rockii tog jag i ridhuset då det var flera ekipage på ridbanan. Jag testade med Karaats sadeln idag och han gick kanonbra!! Inte ett enda bockförsök eller annat bus..

Bild på mig & Rockii ifrån andra veckan på Ekelund..

Kram Madde
Kommentarer
Postat av: Erika

Grattis till bra resultat! :D



SV: tack :D

2011-04-25 @ 21:40:48
URL: http://ettahnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0