Skavsår :s

Publicerat: 2011-04-03 Kl: 16:31:20 | I kategori: Allmänt

AJ! Ja har ont i mina fötter.. Nya stallskor som gav mig stora skavsår på hälarna.. Vi har ju löshoppat så jag har både promenerat och sprungit en del..

Började morgonen men att förbereda Gaia och sedan visa henne för spekulanter. De tyckte tyvärr inte att det var helt rätt typ av häst för dem så nu ska jag ta kontakt igen med de andra som hört av sig på annonsen.. Förhoppningsvis ska vi hitta ett bra hem till henne :)

Ja och mamma med Gaia & Bell's Melete vid fölvisning.

Sedan fick jag aggera hovslagare och snabbt slå på en sko på en inackorderad ponny - Novio- som skulle på hopptävling.

Ann och hennes yngsta dotter Danielle kom och vi byggde upp bana och löshoppade ponnyerna samt två privathästar, Chanel & Memo.
Tiger & Rockii var mycket duktiga, Tiger tyckte först de var lite läbbigt att hoppa över bommarna och Rockii hoppade som en riktig kanonkula!

Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0