Nya sommardäck på plats!

Publicerat: 2011-04-13 Kl: 22:01:38 | I kategori: Allmänt

God kväll..

Idag har jag varit på Däckshopen i mariefred och skaffat mig nya sommardäck.. Känns bra men självklart inte helt gratis :S

Vi löshoppade på förmiddan - Demeter, Poseidon, Gaia, Tiger & Rockii.. Demeter gjorde allt helt själv och hoppade så fint. Poseidon fick vi jaga och jaga och jaga - man behövde ju iaf inte frysa. Till slut sprang han av sig själv. Gaia var också mycket okomplicerad - fin häst. Både Tiger och Rockii gjorde bättre ifrån sig än första gången för två veckor sedan - fina pojkar!

"Tyvärr" hade syster använt min kamera vid Erik hoppningen igår så där var batteriet tomt, mobilen fick rycka in vid löshoppningen..

Efter lunch fick jag faktiskt upp Maria G på Limit så tog jag Rangun så lunkade vi ut en sväng i skogen.. Härligt!

Sedan red jag Millieboy ett dressyrpass, har ju inte ridit honom på flera veckor. Riktigt nöjd med vårt pass och jag red igenom MsvC programet inför söndag..

Fina..

Jag red även Ture och han var kanonfin!! Känns mycket bra inför söndagen :)
Ture & Jag hos Gripens RF..

Ganska stor skillnad att först sitta på Mille 175cm för att sedan "kliva" upp på lilla Ture ca 156cm.. :P

Idag hade vi teori på schemat för onsdagsgrupperna och mina barn fick bland annat träna på att puttsa träns och prata om hästens utrustning.. Efter detta hade jag slutprov för mina "Grönt kortare" så nu ska jag bara sätta mig och rätta dem också :)

Imorgon blir det programridning hela em, vi startar kl.13'00.. Sedan ska jag iväg på hemligt uppdag på kvällen :P

Kram Madde
Kommentarer
Postat av: ann

vad är det för fusk du gör madde sover du o bloggar?

2011-04-13 @ 22:49:51
Postat av: madde

Vadå fusk? :s fattar faktiskt inte..

2011-04-14 @ 06:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0