Nu händer det grejjer!

Publicerat: 2011-04-01 Kl: 19:33:04 | I kategori: Allmänt

Igår kväll la jag ut en ny och sista annons på Gaia på hästnet. Idag har två ringt och tre mailat!!! Jisses vilken fart det blev helt plötsligt :) men kul såklart.. Första spekulanten som även verkar mycket lovande kommer på söndag morgon kl.9 (det var den sovmorgonen det - Fia klagade högljutt) Jag tycker å andra sidan det är bra för då kan jag få komma hem skapligt tidigt på söndag - förhoppningsvis.
Helgen är ju ändå redan så fullbokad den bara kan bli så mig kvittar det :P Imorgon ska jag rida, ha lektion för Ebba och ha GK kurs mellan 13-17 - blir säkert lite längre.

Gaia och jag..

 

Idag började jag som vanligt med Rockii och Tiger ( de och speciellt Tiger skitar ju ner sig s gräsligt annars) Jag har ridit "själv" på dem i ridhuset idag :) Fia fick aggera "ledarhäst" framför Rockii och med Tiger kunde hon även stå på mitten medans han sprang på själv med mig.. Duktiga pojkar. Tiger har idag vaknat lite också och hade nu en betydligt "högre växel" i vid longeringen.

Rangun fick bli tömkörd och likaså Gaia. Limit fick ett lite kortare dressyrpass på em, blev faktiskt även lite svettig. Sedan har jag haft två lektioner mellan 16-18, hoppning för "Ungdomsprojektet". Duktiga tjejer som utvecklas med och mer för varje pass :)

Nu ska jag väl kanske laga middag för det verkar inte vara ngn annan på det här bygget som har några planer på kvällsmat :s

 

Kram Madde

Kommentarer
Postat av: Ebba

Gaia är så fin! :)

2011-04-02 @ 21:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0