Löördag :)

Publicerat: 2011-04-09 Kl: 18:31:05 | I kategori: Allmänt

Tjo!

Lite sovmorgon blev det iaf.. gick upp strax före åtta åt frukost och sedan ut till stallet.. De som hade stallet idag var inte så snabba ut med hästarna så jag behövde inte hämta dem i hagen, glömde skriva på tavlan att de skulle vara kvar inne :P

Slapp jag borsta en del lera också! Red ett dressyrpass på Limit, mamma hjälpte mig lite också :) Kändes fin men oj så mycket ridning han kräver - blir ordentlig träning till nästa helgs div 1 debut i MsvC på hemmaplan.. På torsdag är det lagträning också!! Gunnilla Åkerman kommer då :)

Planen var att rida ut på Rangun menn han fick istället gå 1h på skritten, blåste ju så förskräckligt och jag skulle hinna mocka också.. Slutade med att vi blev ca 20min försenade till vår planerade lunch hos några goda vänner utanför Strängnäs.
Hemma igen vid fyra och nu ska vi snart äta middag sedan får vi se var kvällen har att erbjuda, var väldigt länge sedan jag gick ut och jag älskar ju att dansa så vi får se :P Tyvärr är det alltid så att när jag kan och vill gå ut eller så så är alla våra kompisar upptagna på annat håll :S


Här kommer iaf lite bilder på mina röda ridbyxor & gårdagens programträning..
Snyggt märke på baken!!
Vad tycks???
På Rangun är de väl ganska snygga iaf..


Tyvärr blev det ingen bild på Limit med filmsnutt kommer imorgon!!

Kram Madde
Kommentarer
Postat av: läsare

snygga ridbyxor!

2011-04-09 @ 21:07:22
Postat av: Maria Granberg

Det var ingen hiss med senapsgul tröja till... Det får byxorna att se barnsliga ut! Tror marinblått passar bättre till!

2011-04-09 @ 21:59:36
URL: http://dressyrbloggaren.blogg.se/
Postat av: Linda

hej. Tack för ditt inlägg på bloggen. Känns tungt... Hon var mitt allt min älskade pärla.



Min mejl är [email protected]

2011-04-10 @ 12:09:37
URL: http://grannoxdiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0