Gasen i botten..

Publicerat: 2011-04-19 Kl: 20:13:06 | I kategori: Allmänt

Idag har min lilla röda pärla fått gasa ordentligt då jag haft en stressig dag och speciellt em..

På morgonen red jag först Tiger på utebanan och sedan Rockii som fick gå ut en sväng tillsammans med Fia & Uranos.. Båda var så duktiga :)

Sedan stallfix och så hann jag rida Demeter några varv på utebanan innan lunch.. Efter lunchen började vi med Poseidon som fick gå ut "Unghästrundan" tillsammans med Fia på Rangun.. Kändes bra att rida honom själv :)

Limit bad jag Fia att hoppa eftersom hon ändå skulle hoppa Mille & Kolibri :) För jag hade en mkt pressad em då det hastigt bestämdes att jag skulle åka och prova en häst utanför Örebro. Och var tvungen att vara där senast 17'00.. Emma K fick starta sin privatlektion lite tidigare och Bellas lektion flyttade jag till imorrnkväll..

Hästen jag kikade på är en 6årig val som är tänkt till verksamheten.. Imorgon får mamma och de andra kolla på filmerna.

Lite lik Limit var han  nog, fast mkt spinkigare..

Nu ska jag "dö" på soffan - är fortfarande helt ihjäl efter söndagens tävlande..

Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0