Crazy Days..

Publicerat: 2011-04-02 Kl: 20:37:06 | I kategori: Allmänt

Mmm tur man inte blir trött efter allt som ska göras och fixas på denna anläggning..

Idag har jag först ridit Gaia sedan haft lektion för Ebba och så förberett GK-kursen som jag sedan hade mellan
13'00-18'00.. Slog sedan på en sko på Gaia då hon lyckats trampa av sig sin vänster fram - inte helt ovanligt. Göra henne fin inför imorgon och fixa med täcken osv på alla hästarna.
Hade tänkt släppa ponnyerna på ridbanan och låta dem lösgaloppera en sväng men Fia frågade mkt bryskt vad jag skulle göra så jag sa hjälpa dig såklart syster :P En vilodag fick det bli för dem, då hoppar de förhoppningsvis fint imorgon då Ann kommer och vi ska löshoppa de små liven :)

Har en inackordering som ska tävla imorgon som vill ha en sko påslagen men vet ärligt inte hur jag ska hinna med allt.. Morgondagen blir en "spännande" dag..

Nu har jag, syster och Alex just ätit en god middag och det känns som att sängen & en god natts sömn inte är alltför långt borta.

Gaia & Bell's Melete 2010

 

Kram Madde

Kommentarer
Postat av: Ebba

Lektionen var kalasrolig, jag är mycket nöjd!! :)

2011-04-02 @ 21:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0