70,34% - Lady Ash

Publicerat: 2011-04-16 Kl: 12:50:39 | I kategori: Allmänt

Superfina Lady och jag red ihop hela 70% i första starten, visserligen "bara" en LB:1 men ändå.. Hon skötte sig exemplariskt och jag tror vi fick fyra 8:or.. Bland annat på sitsen och vägarnas rätta ridande :) Mycket lättare att rida ut i hörn osv på en så liten och smidig häst..

Just nu ligger vi trea efter Mariefredsryttaren Dorthe på Mr Atom och nån utifrån.. Skulle bara kila in för att hämta ett par andra ridbyxor tills jag ska rida ikväll. Efter denna klassen ska jag nämnligen skriva i LB:2:an och där rider sista ryttaren 18'40 om jag inte minns fel :S Sedan har jag då egentligen tre hästar att rida - Mille hann jag med nu på morgonen innan tävlingen började.. Han var för övrigt superfin!!
Tror ändå att Rangun ska få gå på skritten idag, Ture behöver jag inte rida speciellt länge så det är Limit som kommer ta lite längre tid sen..
Jag på liiiten Lindsey!!


Så blir det något med inlägg idag blir det seent!!

Kram Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0