Läggdags

Publicerat: 2010-09-13 Kl: 23:40:27 | I kategori: Allmänt

Ja nu är det dags att stänga ner datorn. Har planerat kommande två dagar med gymnsaiet. Dessutom är det ju hoppträning för Erik imorgon kväll. Ska bli kul - helt plötsligt är det många som vill vara med så vi (jag o Sofia) avstår några av våra pass. Så jag kommer bara rida Uranos imorgon.
Igår var jag ju ledig och em avnjöts i skogen tillsammans med en god vän och hundarna. Det blev en hel del svamp bla blomkålssvamp som jag plockade för första gången. Så idag blev det svampsoppa och en svampstuvning. Mycket gott!
På fredag är det klubbhoppning på kvällen. Det blir höstens första tävling - ganska många starter är det både lektions och privatekipage.
Lördag är det sedan dags för första omgången av div II i Gripen. I laget rider Amanda-Swarovski, Madde -Millet, Sofia-Limit, Maria-Lille Castor.
Det är bara att rida på. Ska bli kul!
God natt
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0