Jaha det var det..

Publicerat: 2010-09-03 Kl: 21:26:38 | I kategori: Allmänt

:P

Pratade med syster på väg hem ifrån Gympozz förut om hon kanske var sugen på att komma in och göra mig sällskap eftersom Anders är och spelar poker, men hon verkar ha somnat eller nått inte har hon hört av sif iaf.. Nu blir det nog en film..

Kände mig iaf grymt nöjd och duktigt efter att ha varit på Body Pumpen, fick halvspringa för att hinna i tid :S Har också tagit ett schema nu så jag kan se vilka pass ja vill gå på och har kommit fram till att det blir nog 2-3pass i veckan :) Känns jättekul och jag är superpeppad! Vet att6t det kommer göra stor skillnad i min ridning också.. Sen är det ju alltid kul att vara lite vältrimmad speciellt eftersom Thailands stränder väntar om mindre än tre månader :)

Jag har också ringt Stjärnholm och strukit mig i morgondagens start på Milleponken.. Fixade också så att Maria kunde ta min plats med sin häst efter som blondinen inte klarat av att hitta proppen och anmält innan anmälningstiden gick ut.. Varsågod Maria! ;P

Så imorrn blir det först ut till Malmköping till Anders pappa och sen ut till stallet lektion för Ebba kl.13 och sen packa in en del köksdelar i bilen och så iväg till Ikea!  När jag sen kommer tillbaks så blir det hårdträning för Mille och ett lite lättare dressyrpass för Rangun inför söndagens tävling.. Nu har Mille varit igång så pass länge och jag måste börja bli lite tuff och ställa lite mer krav på honom!

Mille på Gripen i vintras..

Världens goaste skruttrungun :)

En räka i vårt akvarium.. tvungen att ta med bilden den är ju SÅ fin!

Trevlig kväll allesammans!

Kram
Kommentarer
Postat av: sofia

:S jag glömde helt bort kom på att jag skulle ringa dig vid så där tio... sorry!!!!! men du får träffa mig idag iallafall:D

2010-09-04 @ 10:55:56
Postat av: Madde

Jäklans! Kom på nu att ja glömt bloggen idag :S och är nå skumt m min mobil så de går inte att skriva inlägg på den för tillfället.. Imorrn blir d iaf tävling och kameran följer med i högsta hugg! God natt..

2010-09-04 @ 23:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0